Thursday, October 28, 2010

Alleycatowy Weekend: Warszawa, Poznań, Kraków

Zapowiada się bardzo ciekawy weekend! W tym roku Alleycaty z okazji Halloween odbędą się w Krakowie i Warszawie, w Poznaniu zaś, ciekawie zapowiadający sie EtnoCat.

W piątek, 29 października najlepiej być w Warszawie na kolejnym wyścigu z serii ConspiRace:
HellorWin Alleycat:
29 października, o godzinie 21.30 wystartuje ostatni w tym roku Konspirace Alleycat, czyli...HellorWin! Wszystkich, którzy chcą pośmigać po Warszawie w najszybszym, najciekawszym i po prostu najlepszym wyścigu na świecie - zapraszamy:) Imprezę i nagrody podkręca pierwszy polski sklep ostrokołowy - Fixie.pl.

Halloween zobowiązuje, dlatego tym razem jedziemy w przebraniach - im dziwniejsze, tym lepsze. Dla najklawiej oddającego klimat stroju przewidzieliśmy specjalną nagrodę. Ponadto nie możemy być pewni pogody, ale jesteśmy pewni, że prawdziwym graczom nie zrobi ona różnicy. Za to na mecie będzie czekało na nich piwo gratis i potężny after w Powiększeniu. Tego wieczoru Atmosferę nakręcać będą chłopaki z Warsaw City Rockers.

Zbieramy się punkt 21.30 w pasażu Metra Centrum, w podziemnym przejściu w stronę ulicy Złotej, obok sklepu z bielizną "Colland". Oprócz przebrania weź ze sobą zapięcie i 5 PLN wpisowego. Wszyscy, którzy na tę okazję chcą odwiedzić Warszawę na hasło "Konspirace" dostaną 20% zniżki na nocleg w Hostelu Tamka (i miejsce, aby przechować pod kluczem swój rower). Co jakiś czas będziemy wypuszczać dodatkowe info, dlatego obserwujcie sytuację.

Roznosimy dobrą energię - roznieś ją i Ty - powiadom swoich rowerowych znajomych!
Zapraszamy - Brygada Tse Tse


Sobota ludowo, czyli EtnoCat w Poznaniu:

niezbędne akcesoria: plecak (lub: torba, torebeczka, saszetka, zęby), moneta o nominale 5 zika
after: w planach


Jeśli zaś bliżej ci do Krakowa, DS Pigeon zaprasa na Alleycata Halołinowego. Sorry za wcześniejszą pomyłkę z datami. Organizatorzy zapewniają też na fajnego aftera z dużą ilością wykonawców:

o 16 zapraszam do zapisywania sie na alleycat. planowo o 17 start.
after startuje o 20, a zagrają:
pzg
wysoki lot
jurny/jaroz
fs dan
fatcut
kajt
+ kojot i bazi
bedzie grubo, wiec zapraszam serdecznie
startowe w ally'u dyszka i wjazd na after za free, a reszta 5 zeta:)
z wieczora uskutecznimy tez i skidy, wiec polecam nie zajebac sie od razu po alley'u:P
jeszcze jedno, na plakat wkradl sie blad!!! zagra Fatcut, fatcat. choc to blad nie az do konca, bo w sumie beda same grube kocury:Da>

2 comments:

Anonymous said...

ten helołinowy alleycat wg. plakatu jest 30.10 a to sobota, nie niedziela ;] ogarnij się.

Fixed Gear Krakow said...

fakt, dzieki za czujnosc

Post a Comment